خریدهای فضای مجازی، رتبه یک شکایت مسافران نوروزی
مدیرکل نظارت وارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی گفت: بیشترین شکایت مسافران نورزی، از رزروهای اینترنتی است که در فضای مجازی انجام شده است.
به گزارش اکو البرز به نقل از خبرگزاری صداوسیما؛ مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: طی روزهای گذشته مسافران نورزوی از تاخیر پروازها وحرکت وسائل نقلیه عمومی نیز شکایت هایی کردند که کارشناسان کمیته نظارت پیگیر بررسی و حل آنها هستند.
وی با اعلام اینکه سامانه ۰۹۶۲۹ آماده دریافت نظرات و شکایت های مردمی است، گفت: شکایات های مردمی حوزه وزارت میراث فرهنگی از طریق تشکل های مربوطه و مدیران بهره بردار واحدها به سرعت پیگیری، ولی سایر موارد به دستگاه های ذیربط ارسال می شود و سپس نتیجه پیگیری و به مخاطب اطلاع داده می شود.
نقی زاده درادامه بر لزوم رعایت شیوه نامههای بهداشتی ازسوی مسافران و مراکز اقدامتی تاکید کرد و افزود: تمام مراکز اقامتی کشور باید کد و شناسه واحد خود را از سامانه ایران من چاپ کنند و در دسترس مسافران قرار دهند.
مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: این شناسه به مسافران اطمینان خاطر می دهد که مکان اقامتی مورد نظر، به لحاظ رعایت شیوه نامه های بهداشتی امن است.
وی در پایان گفت: پذیرش مسافران در اقامتگاه ها منوط به تزریق دو دُز واکسن کرونا است که باید همه مراکز اقامتی این شرط را رعایت کنند.
انتهای پیام.