آبفای البرز خدمات دیجیتال خود را توسعه داد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز از راهاندازی دو قابلیت ارتباطی جدید در وبسایت این شرکت خبر داد که با هدف تسهیل ارتباطات، افزایش رضایتمندی و تسریع در خدمترسانی به مشترکان طراحی و اجرا شدهاند.
به گزارش اکوالبرز، حمیدرضا نامداری اعلام کرد: در راستای ارتقای خدمات مشتریمدار و با رویکرد تسهیل در ارتباط با ذینفعان، دو قابلیت جدید شامل "ثبت حوادث شبکه و انشعاب" و "اطلاعرسانی آنلاین قطع جریان آب" در وبسایت رسمی شرکت به نشانی https://abfa-alborz.ir راهاندازی شده است.
وی افزود: این امکانات در بخش «مرکز ارتباط با مشتریان ۱۲۲» وبسایت قرار گرفته و در کنار چتبات هوشمند، زمینه پاسخگویی سریعتر و دقیقتر به گزارشهای مردمی را فراهم کرده است.
نامداری با تأکید بر اهمیت بهکارگیری فناوریهای نوین در حوزه خدماترسانی گفت: اجرای این قابلیتها با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک شرکت انجام شده و گامی مؤثر در راستای تحقق اهداف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حوزه CRM و مشتریمداری نوین به شمار میرود.
وی خاطرنشان کرد: دفاتر ارتباط با مشتریان در شرکتهای آبفا با بهرهگیری از روشهای متنوع پاسخگویی، تلاش دارند سبکی نوین از تعامل و ارائه خدمات به ذینفعان را پیادهسازی کنند.
کدخبر: 785