خدمترسانی مطلوب، رمز موفقیت تأمین اجتماعی البرز در ارزیابی فصلی

اداره کل تأمین اجتماعی استان البرز توانست در ارزیابی عملکرد سهماهه نخست سال ۱۴۰۴ با کسب امتیاز ۹۵.۹۱ از ۱۰۰، جایگاه دوم کشور را به دست آورد.
به گزارش اکوالبرز، داود سعدزاده مدیرکل تأمین اجتماعی البرز اظهار داشت: ارزیابیهای فصلی سازمان تأمین اجتماعی در ۹ حوزه تخصصی شامل تحقق وصولی، کنترل تعهدات بلندمدت، ساماندهی بیمهشدگان خاص و توسعه خدمات غیرحضوری انجام میشود و نتایج آن بیانگر جایگاه واقعی استانها در حوزه خدمترسانی است.
وی افزود: این موفقیت مرهون تلاشهای همکاران اداره کل و شعب تابعه و نیز توجه ویژه به ارتقای فرآیندهای خدمترسانی و گسترش دولت الکترونیک بوده است.
مدیرکل تأمین اجتماعی البرز ضمن تبریک به کارکنان استان تأکید کرد: همدلی و پشتکار مجموعه موجب ارتقای جایگاه البرز شده و در ادامه، تقویت نقاط قوت و رفع کاستیها در دستور کار قرار دارد.
سعدزاده همچنین به اهمیت بازدیدهای میدانی و نظارت مستمر اشاره کرد و گفت: هدف ما ارتقای کیفیت خدمات و پاسخگویی مؤثر به دغدغههای بیمهشدگان و بازنشستگان است.
بر اساس این گزارش، اداره کل تأمین اجتماعی البرز با ۹ شعبه اصلی، یک شعبه اقماری و هفت کارگزاری رسمی به بیش از یکمیلیون و ۷۰۰ هزار بیمهشده خدمات بیمهای ارائه میدهد.
طبق نتایج اعلامشده، اداره کل قم رتبه نخست و ادارات کل ایلام و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب رتبههای سوم و چهارم کشور را کسب کردند.
کدخبر: 1365